Assassin-card-HD

Opis Klasy: Edytuj

Zabójca to klasa typu "Zabójcza" frakcji Niewidocznych i jest główną zabijającą postacią tej frakcji. Jest to klasa unikalna, która pojawia się zawsze gdy nie ma Frakcji kultu w grze

Większość dziennych umiejętności w grze jest słabe, jednakże Umiejętność zbójcy - Nightshade jest jedną z najsilniejszych: Trujesz wybraną postać, jeśli nie zostanie ona uleczona przez Medyka lub nie jest odporna na trucizny umiera po dwóch dniach. (z rana)

Podczas grania Zabójcą, postaraj się zabijać najważniejsze postacie frakcji Niebieskiego Smoka za pomocą Nightshade lub za pomocą umiejętności Zabójstwa by zwiększyć szanse na zwycięstwo Niewidocznych.

Możesz wyprodukować więcej Nightshade podczas nocy, zamiast próbować kogoś zabić.

Umiejętności Edytuj

Umiejętności

Rodzaj

Liczba użyć

Opis

Nightshade Dzienna 1 Używasz śmiertelnej trucizny na wybranym graczu, umiera on po dwóch dniach.
Rozproszenie Dzienna Rozpraszasz wybranego gracza na tyle, że nie może się odzywać przez 10 sekund
Zabójstwo Nocna Zabijasz wybranego gracza
Wytworzenie Nocna Wytwarzasz więcej Nightshade, dzięki czemu dostajesz kolejne użycie tej umiejętności.

StrategiaEdytuj

  • Umiejętność Nightshade jest bardzo efektywną bronią. Jednakże, pamiętaj że niektóre postacie są odporne na trucizny, a nadworny czarodziej może odbić tę umiejętność, by była użyta na tobie.
  • Rozproszenie to bardzo potężna umiejętność w najgorętszych momentach. Ma nieskończoną ilość użyć, więc warto używać go w momencie kiedy ktoś siebie broni lub kiedy ktoś zamierza podać ważną informacje.

Fabuła: Nieznana Edytuj

Noc jest moją osłoną a nóż moim narzędziem - Zabije każdego kogo chce dla NIewidocznych, ponieważ ja jestem cieniem Króla

Więcej z Fandomu