FANDOM

The Noble-Card

Cel: Pokonaj Niewidocznych albo Kultystów i wszystkich neutralnych, którzy chcą twojej szkody.

Opis Klasy Edytuj

Po zwerbowaniu: Arystokrata/Apostoł

Szlachcic jest to "Towarzyska" klasa, która należy do frakcji Niebieskiego Smoka, jego zadaniem jest eliminacja Kultu, Niewidocznych i wszystkich Neutralnych Zabójców.

Jako członek Rodziny Królewskiej, możesz wystąpić naprzód i zostać nowym królem w przypadku śmierci poprzedniego.

Social-Type

Towarzyskie Umiejętności Edytuj

Ikona

Umiejętność

Typ

Ilość Użyć

Opis

Icon-royal-blood
Błękitna Krew Pasywna Specjalna [Wykorzystywane w przypadku śmierci króla] Jako członek Rodziny królewskiej, Możesz zgłosić swoją kandydaturę jako następca zmarłego Króla.
Maidspy
Pokojówka Szpieg Dzienna Wyślij pokojówkę by szpiegowała kogoś podczas dnia. Będziesz mógł słyszeć szepty wybranej osoby i to, co jest kierowane do niej.
Crier
Obwoływacz Nocna Wyślij Obwoływacza by obwieścił wiadomość dla dworu na początku dnia.
Ordersilence
Rozkaz Nocna Wybierz osobę która zagłosowała za winą członka frakcji Niebieskiego Smoka - Neguj jego głos następnego dnia.

Strategia Edytuj

  • Pokojówka Szpieg może być niesamowicie użyteczna przeciwko Apostołowi, gdyż będziesz w stanie widzieć ukryte konwersacje Kultu, a co za tym idzie - potwierdzając tożsamość członków Kultu oraz że w grze znajduje się Apostoł.
  • Twój Obwoływacz jest bardzo potężną zdolnością na swój własny sposób, iż możesz poinformować cały dwór o swoich znaleziskach.
  • Twoja umiejętność Rozkazu jest przydatna do stłumiania głosów złych oraz wprowadzonych w błąd członków Niebieskiego Smoka, ta umiejętność pomoże ci obrócić całą gre na twoją korzyść.

Fabuła: W oczekiwaniu Edytuj

Nasi zwiadowcy już się tym zajmują..

Ogłoszony Edytuj

Maj, 2016