FANDOM

Knight-Card.png

Objective: Defeat the Black Rose faction

Opis Klasy Edytuj

 Po zwerbowaniu: Egzekutor/Wzywający

Rycerz jest klasą typu "Zabójczą" dla frakcji Niebieskiego smoka. Klasa ta jest jednocześnie ofensywna i defensywna, posiada ona umiejętności służące do obrony (Odbierając czyjeś życie za cenę swojego) bądź do zabijania z zimną krwią.

Podczas grania Rycerzem, bądź całkowicie pewien kim jest twój cel zanim użyjesz umiejętności Zimna Stal, gdyż możesz zginąć następnego dnia z powodu poczucia winy, podczas gdy twój cel przeżyje...

Użyj swojej umiejętności Zimna Stal kiedy jesteś pewien, że twój cel jest członkiem przeciwnej tobie frakcji! Jeżeli się mylisz, spotkasz swój koniec, poprzez popełnienie samobójstwa z powodu wstydu.

Umiejętności Zabójcze Edytuj

Umiejętność

Typ

Liczba użyć

Opis

Poświęcenie Nocna Broń gracza, oddając swoje życie by zabić jego niedoszłego mordercę.
Zimna Stal Nocna Zabij gracza. Jeżeli był sojusznikiem, odbierzesz swoje własne życie

Strategia Edytuj

  • Przydatne jest zapamiętywanie ilu członków Niebieskiego smoka oraz Czarnych Róż (przeciwnicy) nadal żyje. Jeżeli Czarne Róże zbliżają się do osiągnięcia przewagi liczebnej, możesz użyć zimnej stali jako statniej deski ratunku. 
  • Zapisuj w dzienniku listę tego kogo zabiłeś oraz broniłeś. Kiedy zginiesz z powodu błędnego użycia Zimnej Stali, będziesz w stanie oczyścić członka Niebieskiego Smoka którego zaatakowałeś.
  • Zastraszenie jest ryzykownym, lecz silnym ruchem. Możesz sprawić że Zabójca użyje na tobie Nightshade, przez co będziesz mógł użyć Zimnej Stali, bądź Poświęcenia, gdyż i tak będziesz martwy, bądź sprawisz, że Czarby Nag użyje Mrocznego Znaku na tobie, marnując swoją umiejętność. Oczywiście, możesz przypadkowo sprawić, że któryś z twoich sojuszników użyje umiejętności na tobie.

Fabuła: Nieznana Edytuj

“Mój miecz jest moim honorem i wielu zginie z mej ręki, nim zginę za moje królestwo, gdyż to ja jestem ostrzem mego Króla.”

Pokój nocny: Pokój Rycerza Edytuj

Nasi szpiedzy nadal poszukują tej informacji...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki