Portraitcard bluedragon psychic

Cel: Pokonaj Niewidzialnych lub Kult i wszelkie neutralne klasy, które starają się wyrządzić ci krzywdę.

Opis Klasy Edytuj

 Po zwerbowaniu: Iluzjonista/Apostoł

Pośrednik to klasa "Towarzyska", która nnależy do frakcji Niebieskiego Smoka, jego zadaniem jest eliminacja Kultu, Niewidocznych i wszystkich Neutralnych Zabójców.

Ta klasa dominuje w komunikacji; Posiada zdolność Telepatii ,która pozwala jej ujawnić informacje bez konieczności ujawniania siebie samej oraz użycia Co dwie głowy to nie jedna do komunikowania się z potwierdzonymi członkami Niebieskiego Smoka, by dyskutować o taktykach oraz przekazywania informacji.
Social-Type

Towarzyskie Umiejętności Edytuj

Ikona

Umiejętność

Typ

Ilość Użyć

Opis

Call the Dead
Zadzwoń po zmarłych Passive W nocy możesz rozmawiać ze zmarłymi
Telepathy
Telepatia Dzienna 2 Telepatycznie wyślij wiadomość do wszystkich ; Nie będą wiedzieli kto ją wysłał.
SoonTM Sprawa osobista Dzienna 2 Szepty do ciebie i od ciebie będą ukryte przed publicznością.
Link Minds
Co dwie głowy to nie jedna Nocna Połącz swój umysł z graczem, pozwalając ci anonimowo rozmawiać z nim i pozwalając mu rozmawiać ze zmarłymi przez resztę nocy.

Strategia Edytuj

  • Powinieneś używać Telepatii, aby ujawnić ważne informacje, których nauczyłeś się przy użyciu Co dwie głowy to nie jedna lub w inny sposób.
  • Powinieneś używać Co dwie głowy to nie jedna co noc, aby zdobywać informacje o różnych graczach, aby gracze Niebieskiego Smoka mogli sobie nawzajem pomagać, podczas gdy wszyscy inni będą mieli problemy z otrzymaniem twierdzenia, a później mogą pomóc w odkryciu, że tak naprawdę nie są tym, za kogo się podają.
  • Kiedy używasz zdolności Co dwie głowy to nie jedna z innym przypadkowym graczem, możesz uzyskać różne odpowiedzi. Niektórzy gracze decydują się podać swoje role (jako że jesteście w 100% Niebieskim Smokiem, przynajmniej do tej pory), podczas gdy inni będą ostrożni, że mogą się nawrócić w przyszłości. Mogą oczywiście również po prostu być źli. W każdym razie zarówno ty, jak i gracz możecie słuchać zmarłych i zazwyczaj jest to bardziej korzystne dla graczy Niebieskiego Smoka.

Historia Postaci: Umysłowa Krótkotrwałość Zobrazowana! Edytuj

Portraitcard bluedragon psychic
Kiedykolwiek patrząc na Niebieskiego Smoka, nigdy nie można zaprzeczyć zaradności swoich sojuszników. Bez pomocy boskości patrzą na dary w najlepszej ludzkości. Przykładem, Pośrednik utrzymuje dar mentalnej manipulacji. Wyszkoleni od urodzenia do kontrolowania swoich darów, ich zdolność umysłowa pozwala im ominąć szpiegów i ukrycie wrogów Niebieskiego Smoka, aby stworzyć korzystną i godną uwagi sieć komunikacyjną.

Oczywiście, podczas gdy szczegółowe i ekstrawaganckie skrypty z ich celów mogą być wykluczone, rozumieją one sedno swoich motywacji i mogą nimi manipulować do pewnego stopnia. Podczas gdy rzeczywisty zakres ich uprawnień jest bardziej wrogi, kształceni są oni, aby nie sprowokować dworu, aby zostać zaakceptowanym; Czytelnik myśli byłby czymś strasznym.

--Zredagowano przez Magnasword2, Loremaster

Nocny Pokój: Zamek Zewnętrzny - Projekcja Astralna Edytuj

W oczekiwaniu na obraz

Ogłoszona Edytuj

Maj, 2016