FANDOM

Observer-Card.png

Opis Klasy Edytuj

 Po zwerbowaniu: Nocny Stróż/Poszukiwacz

Obserwator jest klasą "Śledczą", jest on ogromnie ważny gdyż pomaga zbierać informację dla frakcji Niebieskiego Smoka.

Mimo że Obserwator może łatwo zdobywać informację, możesz mieć problem z przekonaniem innych, że jesteś sojusznikiem frakcji Niebieskiego Smoka.

Podczas grania jako Obserwator, bądź pewny, że wypełniasz swój dziennik. Po twojej śmierci twój dziennik będzie często ważniejszy niż zapiski jakiejkolwiek innej klasy.

Twoje umiejętności śledcze należą do jednych z najlepszych w grze - będziesz musiał balansować swoje odkrycia, nie ujawniając samego siebie zbyt mocno. Jeżeli przeciwne tobie frakcje odkryją że jesteś obserwatorem, prawdopodobnie zostaniesz znaleziony martwy następnego ranka.

Umiejętności Edytuj

Umiejętność

Typ

Ilość użyć

Opis

Jaskółka Dzienna Wyślij ptaka by obserwował gracza w nocy, odkrywając czy ten opuszczał swój pokój. Ptak powróci dopiero nad ranem.
Podglądanie Nocna Obserwuj czyjś pokój, aby zobaczyć przez kogo został odwiedzony.
Śledzenie Nocna Obserwuj gracza, aby widzieć kogo odwiedził.

Strategia Edytuj

  • Twoja klasa jest prawdopodobnie jedną z najważniejszych klas w grze, jednakże jest ją również bardzo łatwo udawać - przez co przekonanie innych, że jesteś obserwatorem a nie tylko osobą podszywającą się pod niego, może zająć trochę czasu.
  • Zapisuj wyniki twoich umiejętności śledczych w swoim dzienniku. Zostanie on ujawniony kiedy zginiesz, dostarczając kluczowe wskazówki, dotyczące przeciwnika, dla wciąż żyjących sojuszników.
  • Kuszącym może być wydanie siebie, podważając czyjąś role, gdy jest sprzeczna z twoimi wynikami - jednakże, najpierw przemyśl możliwość pozostania anonimowym i poszukania kolejnego członka Czarnych róż.

Fabuła: Nieznana Edytuj

“Znajomość otoczenia może okazać się ostrzejsza niż jakikolwiek sztylet, gdyż to ja jestem oczami mego Króla."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki