FANDOM

Nightwatch-card-HD.png

Opis Klasy Edytuj

Poprzednia Klasa: Obserwator

Nocny Stróż jest byłym Obserwatorem który wspierał frakcję Niebieskiego Smoka, lecz został zwerbowany przez Niewidocznych i został Nocnym Stróżem. Przekonwertowany przez Uzurpatora.

Klasa ta jest typu "śledcza". Jest to potężna klasa, gdyż potrafi zdobywać ważne informacje dotyczące ruchów innych graczy.

Wiarygodność raportów Nocnego Stróża może przekonać ludzi do wierzenia mu, wygrywając grę dla Niewidocznych.

Przedyskutuj swoje wyniki z resztą członków twojej frakcji w nocy by lepiej wybierać cele dla Zabójcy.

Umiejętności Edytuj

Umiejętność

Typ

Ilość użyć

Opis

Wściekły ptak Dzienna Wypuść rozdrażnionego ptaka który będzie spoglądał na graczy, ujawniając imię osoby która jako następna użyje dziennej umiejętności.
Uważna obserwacja Dzienna Obserwuj frakcję Niewidocznych. Zobaczysz kto ich odwiedził, oraz do kogo oni zawitali.
Śledzenie Dzienna Obserwuj gracza by zobaczyć kogo zwizytował w nocy.

Strategia Edytuj

  • Twoja umiejętność Śledzenie zapewni ci alibi, gdyż Śledzenie Nocnego Stróża oraz Śledzenie Obserwatora są Identyczne: Rozróżnienie tego czy jesteś Nocnym Stróżem czy Obserwatorem jest praktycznie niemożliwe dla innych graczy.
  • Z powodu "niemożliwego do potwierdzenia" alibi, przekonanie innych graczy do uwierzenia tobie może okazać się trudne. Jednakże, gdy twój raport zostanie raz potwierdzony, możesz rozpocząć tworzenie fałszywych raportów by zmylić frakcję Niebieskiego Smoka bez większego wysiłku.
  • Wściekły Ptak, oraz Śledzenie pozwoli ci dowiedzieć się jaki gracz ma jaką klasę. Dzięki temu dowiesz się kto jest dla was największym zagrożeniem.
  • Kiedy jeden z członków Niewidocznych jest podejrzany, lub kiedy nie pozostało zbyt udżo graczy When the one of the Unseen is treated with suspicion, or when there aren't many people left, using Watch Carefully is great for figuring out who might have a dangerous role.

Fabuła: nieznana Edytuj

“Znajomość otoczenia może okazać się ostrzejsza niż jakikolwiek sztylet, gdyż to ja jestem oczami mego Króla”

Więcej z Fandomu

Losowa wiki