Portraitcard unseen nightwatch

s Klasy Pokonaj Niebieskiego Smoka i wszelkie neutralne osoby, które chcą cię skrzywdzić.

Opis Zwerbowanej Klasy Edytuj

Oryginalna Klasa: Obserwator

Nocny Stróż jest to "Śledcza" klasa, która należy do frakcji Niewidocznych, mającą na celu wyeliminowanie Niebieskiego Smoka i wszelkich neutralnych morderców (z wyjątkiem Czarownika). Kiedyś był Obserwatorem, ale został zwerbowany przez Uzurpatora.

Ta klasa jest potężna, ponieważ może zdobyć ważne informacje na temat aktywności innych klas. Wiarygodność ustaleń Nocnego Stróża może przekonać ludzi do uwierzenia mu, co bardzo przysłuży się Niewidocznym.

Porozmawiaj z innymi członkami Niewidzialnej frakcji w nocy o swoich odkryciach, aby lepiej zdecydować, kogo Skrytobójca ma zabić następnego.
Investigative-Type

Śledcze Umiejętności Edytuj

Ikona

Umiejętność

Typ

Ilość Użyć

Opis

Follow
Śledzenie Nocna Obserwuj gracza, aby zobaczyć, kto go odwiedził i kogo odwiedził w nocy.
Watch Carefully
Uważna Obserwacja Nocna 2 Ujawnij klasę gracza.

Strategia Edytuj

  • Twoja umiejętność Śledzenie dostarczy ci alibi, ponieważ zdolności Stróża Nocnego i Obserwatora są identyczne: Niemożliwe jest, aby inni gracze wywnioskowali, czy jesteś albo Obserwatorem, albo Nocnym Strażnikiem.
  • Z powodu "niemożliwego do potwierdzenia" alibi, przekonanie innych graczy do uwierzenia tobie może okazać się trudne. Jednakże, gdy twój raport zostanie raz potwierdzony, możesz rozpocząć tworzenie fałszywych raportów by zmylić frakcję Niebieskiego Smoka bez większego wysiłku.
  • Funkcja Śledzenie pozwoli ci wywnioskować, kto jest jaką klasą, co pozwala ci ocenić, kto jest niebezpiecznym graczem.
  • Twoja umiejętność Uważna Obserwacja jest niezwykle cenna dla niewidocznych, ponieważ jest w stanie wydedukować dwie klasy i jak duże zagrożenie stanowi dla ciebie.

Fabuła: Nieznana Edytuj

"Wiedza o twoim otoczeniu może okazać się ostrzejsza niż jakikolwiek sztylet, bo ja jestem oczyma króla".

Nocny Pokój: [Wspólny] Pokój Niewidocznych Edytuj

Throne of Lies - Black Rose Room (Night) - Immersive Screenshot Teaser00:31

Throne of Lies - Black Rose Room (Night) - Immersive Screenshot Teaser

Ogłoszony Edytuj

Maj, 2016