Fandom

Tol Wiki

Najemnik

32strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Mercenary-Card.png

Opis klasy Edytuj

Po zwerbowaniu: Żołdak/Rytualista

Najemnik to klasa typu "Wsparcie" Frakcji Neutralnej którego celem jest pomóc przetrwać swojemu kontraktowi - innemu, określonymi graczowi.

Ta klasa bierze swoją pracę bardzo poważnie. Jego pasywna umiejętność Szukanie Pracy sprawie że jeśli twój pierwszy kontrakt umrze masz tylko 3 dni na znalezienie nowego, albo popełnisz samobójstwo.

Ta klasa ochroni swój kontrakt za wszelką cenę. Jeśli ktoś oskarży twój kontrakt o zdradę za dnia, możesz w nocy użyć umiejętności Odbicie zabijając jednego wybranego oskarżyciela.

Umiejętności Edytuj

Umiejętności

Rodzaj

Liczba użyć

Opis

Szukanie Pracy Pasywna Jeśli twój pierwszy kontrakt umrze, masz tylko 3 dni na znalezienie nowego kontraktu albo popełnisz samobójstwo.
Hańba Pasywna Jeśli zarówno twój pierwszy, jak i drugi kontrakt umrze popełniasz samobójstwo.
Zaproponuj ofertę Day Jeśli twój pierwszy kontrakt umrze możesz wysłać propozycje do innego gracza by został twoim klientem.
Stój na straży Night 3 Uniemożliwia komukolwiek odwiedzenie twojego kontraktu.
Odbicie Night 1 Zabij gracza który oskarżył twój kontrakt o zdrade

StrategiaEdytuj

  • Jeśli stracisz swój kontrakt, lepiej jest poczekać z znalezieniem nowego do ostatniego dnia, ponieważ nie będziesz musiał dużo go bronić w tym czasie.
  • Musisz dokładnie przemyśleć kiedy użyć swoich umiejętności Stój na straży i Odbicie.
  • Rozmawiaj ze swoim kontraktem pomoże to wam obu przetrwać, ponieważ wtedy nie będzie on chciał ciebie zabić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki