CourtWizard-card.png

Opis Klasy Edytuj

 Po zwerbowaniu: Mroczny Mag/Rytualista

Nadworny Czarodziej jest klasą typu "Wsparcie", frakcji Niebieskiego Smoka. Jego umiejętności są bardzo przydatne, czego najlepszym przykładem jest możliwość zatrucia Zabójcy przez siebie samego.

Grając Nadwornym Czarodziejem, pamiętaj by używać mądrze dziennej umiejętności Płonące gacie, gdyż masz jej tylko 2 ładunki. Z drugiej strony, nie warto zwlekać zbyt długo, gdyż możesz być martwy zanim ją zdołasz użyć.

Zarówno twoja Magiczna Bariera jak i Lodowy Mur mają swoje wady i zalety w różnych sytuacjach, więc wybieraj mądrze!

Umiejętności Edytuj

Ability

Type

Uses

Description

Płonące Gacie Dzienna 2 Zastaw pułapkę na innego gracza, która jeśli użyje on zdolności dziennej, spowoduje że użyje jej na sobie samym.
Magiczna Bariera Nocna Przywołuje magiczną barierę dokoła gracza, uniemożliwiając innym graczom użycie na nim umiejętności dziennych.
Lodowy Mur Nocna Zamroź pokój innego gracza, Blokując go i uniemożliwiając komukolwiek odwiedzenia go tej nocy.

Strategia Edytuj

  • Staraj się znaleźć Zabójcę, członka frakcji Czarnej Róży. Jego umiejętność Nightshade pozwala mu na zatrucie innego gracza podczas fazy dnia. Jeśli uda ci się użyć na nim Płonące Gacie i Zabójca użyje Nightshade, Zabójca zabije samego siebie. Magia!
  • Pamiętaj że nie wszystkie umiejętności dzienne są złe. Możesz znacznie utrudnić pracę członkom Niebieskiego Smoka, jeśli użyjesz Płonących Gaci na niewłaściwej osobie.
  • Pamiętaj że Lodowy Mur chroni gracza, ale również zapobiega użyciu przez niego zdolności nocnej, przez Blokadę. Jeśli nie wiesz kto zostanie zaatakowany, ale wiesz kto jest sprawcą morderstw, użyj Lodowy Mur na nim, by zapobiec mordowaniu innych.
  • Pamiętaj by zapisywać wszystkie swoje akcje w dzienniku. Może to pomóc uniewinnić lub oskarżyć niektórych graczy.

Fabuła: Nieznana Edytuj

"Starożytna wiedza, ogień i lóg, zwalczą wrogów typu każdego, albowiem ja jestem różdżką mego króla."

Więcej z Fandomu