Sage-card-HD.png

Opis Klasy: Edytuj

Poprzednia klasa: Nadworny Czarodziej

Mroczny Mag jest klasą typu "Ofensywna", która kiedyś była Nadwornym Czarodziejem wspierającym Niebieskiego Smoka, jednak pod wpływam Uzurpatora, została zwerbowana w szeregi Niewidocznych (antagonista).

Klasa ta skupia się głównie na blokowaniu akcji innych graczy.

Grając Mrocznym Magiem, używaj umiejętności Mrocznego Znaku podczas dnia, oraz Szoku i Ściany ognia w nocy, aby ograniczyć ruchy twoich przeciwników. Pamiętaj by uzgodnić z innymi członkami Niewidocznych, na kim zamierzasz użyć jakiej umiejętności.

Umiejętności Edytuj

Umiejętność

Rodzaj

Liczba uźyć

Opis

Mroczny znak Dzienna 2 Zastaw pułapkę na innego gracza, która jeśli użyje on zdolności dziennej, spowoduje że użyje jej na sobie samym. 
Szok Nocna Poraź prądem wybranego gracza, powodując że wykona on swoją nocną akcje na sobie samym.
Ściana ognia Nocna 2 Przyzwij śćiane ognia pod drzwiami gracza, zapobiegając komukolwiek (za wyjątkiem Zabójcy) odwiedzenia go.

Strategia Edytuj

  • Przemyśl uważnie kiedy użyć umiejętności Szoku, ponieważ poinformuje to graczy, że Nadworny Czarodziej został zwerbowany jako Mroczny Mag.
  • Udawanie że użyłeś Lodowej Ściany Nadwornego Czarodzieja jest ryzkowne, ponieważ Ściana Ognia nie blokuje gracza, a co więcej, nikt inny nie jest w stanie go zablokować. Współpraca z innymi członkami Niewidocznych jest kluczowe w celu zachowania wiarygodności twoich twierdzeń.
  • Jeśli musisz się oczyścić, użyj Mrocznego Znaku. Jego działanie jest dokładnie takie same jak Płonących Gaci.

Fabuła: Nieznane Edytuj

"Starożytna wiedza, ogień i lóg, zwalczą wrogów typu każdego, albowiem ja jestem różdżką mego króla."

Więcej z Fandomu