FANDOM

The Princess

Objective: Defeat the Unseen or Cult, and any neutrals that seek to do you harm.

Opis Klasy Edytuj

Po zwerbowaniu: Księżna/Poszukiwacz

Księżniczka jest klasą ''śledczą'' należącą do frakcj Niebieskiego Smoka. Jej umiejętności mogą dać wskazówki dotyczące rodzaju klas sprawdzonych osób. Jej celem jest pokonanie Kultu, Niewidocznych i wszystkich Neutralnych Zabójców

Księżniczka jest w stanie dowiedzieć się jaki potencjalny rodzaj klasy ma osoba przez nią sprawdzająca przy użyciu Flirtu . Może także oświetlać pokój w nocy dzięki zdolności Will O 'Wisp, aby wraz z sąsiadami zobaczyć, kto ją odwiedził tej nocy.

Jako członek Rodziny Królewskiej, możesz wystąpić naprzód i zostać nowym królem w przypadku śmierci poprzedniego.
Investigative-Type

Umiejętności Edytuj

Ikona

Umiejętność

Typ

Uses

Opis

Royal Blood
Błękitna Krew Pasywna Specjalna [Wykorzystywane w przypadku śmierci króla] Jako członek Rodziny królewskiej, Możesz zgłosić swoją kandydaturę jako następca zmarłego Króla.
Flirt
Flirt Nocna
Pozwala sprawdzić typ Klasy gracza. Otrzymasz dwa rezultaty, z których jeden będze fałszywy. Jedynym wyjątkiem są klasy Specjalne, będą wyświetlane jako Zabójca / Ofensywna.
Will O' Wisp
Nocna Lampka Nocna 3
Używając Nocnej Lampki oświetlasz swój pokój. Jeśli ktoś odwiedzi Cię w nocy, zostanie to ujawnione Tobie i 2 losowo wybranym sąsiadom. ("X odwiedził księżniczkę")

Informacje Umiejętności Flirt Edytuj

Pary:

Zabójca/Ofensywa

Specjalna/Śledcza

Wsparcie/Towarzyska

Strategia Edytuj

  • Nocna Lampka jest bardzo potężną bronią, która może odwrócić przebieg w spektakularny sposób. Najlepszy czas, aby skorzystać z niej jest wtedy, gdy uważasz że będziesz zmordowany w nocy, ponieważ ujawni to zabójcę innym graczom. Jeśli jednak nie zostałeś zabity i byłeś odwiedzony przez sojusznika, który odwiedził Cię w dobrym celu (np. W celu ochrony lub uzdrowienia), może ujawnić nazwę przeciwnikowi.
  • Może to wydawać się dobrym pomysłem, aby ogłosić, że wykryłeś kogoś jako Specjalny / Śledczy, podczas gdy Uzurpator / Przywódca Kultu wciąż żyje, ale z drógiej strony może okazać się, że ta osoba posiada Klasę Śledczą, co pomoże przeciwnikom.
  • Pamiętaj, aby zapisywać wszystkie dane uzyskane z używania Flirtu w swoim dzienniku, aby później pomóc zawęzić oskarżenia, które rzucają wrogowie Niebieskiego Smoka.
  • Jeśli ktoś twierdzi, że jest rolą, która nie jest tego samego typu, co jego Niewidoczny odpowiednik (np. Medyk / Zielarz), możesz sprawdzić, czy został przekonwertowany za pomocą flirtu.
  • Jeśli typ klasy jest sprzeczne z osoby twierdzeniem. Prawdopodobnie znalazłeś zło.
  • Jeśli twój cel został obramowany, pojawią się jako klasa Killer / Ofensywny, gdy są celem Flirt. Uważaj na fałszywe informacje zwrotne i nie obawiaj się dwa razy sprawdzić, czy coś jest nie tak.

Fabuła: Nieznana Edytuj

“Będę naginała umysły wbrew ich woli, jeśli Niewidziany przekroczy mojego ojca! Będziecie swoją własną zgubą, bo ja jestem intuicją Króla..”

Ogłoszona Edytuj

Maj, 2016