FANDOM

The Princess

Objective: Defeat the Unseen or Cult, and any neutrals that seek to do you harm.

Opis Klasy Edytuj

 Converted Class: The Duchess/The Seeker

Księżniczka jest klasą ''śledczą'' należącą do frakcj Niebieskiego Smoka. Jej umiejętności mogą dać wskazówki dotyczące rodzaju klas sprawdzonych osób. Jej celem jest pokonanie Kultu, Niewidocznych i wszystkich Neutralnych Zabójców

Księżniczka jest w stanie dowiedzieć się jaki potencjalny rodzaj klasy ma osoba przez nią sprawdzająca przy użyciu Flirtu . Może także oświetlać pokój w nocy dzięki zdolności Will O 'Wisp, aby wraz z sąsiadami zobaczyć, kto ją odwiedził tej nocy.

Jako członek Rodziny Królewskiej, możesz wystąpić naprzód i zostać nowym królem w przypadku śmierci poprzedniego.
Investigative-Type

Umiejętności Edytuj

Ikona

Umiejętność

Typ

Uses

Opis

Royal Blood
Błękitna Krew Pasywna Specjalna [Wykorzystywane w przypadku śmierci króla] Jako członek Rodziny królewskiej, Możesz zgłosić swoją kandydaturę jako następca zmarłego Króla.
Flirt
Flirt Nocna

Pozwala sprawdzić typ Klasy gracza. Otrzymasz dwa rezultaty, z których jeden będze fałszywy. Jedynym wyjątkiem są klasy Specjalne, będą wyświetlane jako Zabójca / Ofensywna.

Will O' Wisp
Nocna Lampka Nocna 3

Używając Will O 'Wisp oświetlasz swój pokój. Jeśli ktoś odwiedzi Cię w nocy, zostanie to ujawnione Tobie i 2 losowo wybranym sąsiadom. ("X odwiedził księżniczkę")

Informacje Umiejętności Edytuj

Flirt Edytuj

Pary:

Zabójca/Ofensywa

Specjalna/Śledcza

Wsparcie/Towarzyska

Strategia Edytuj

  • Wola Will 'O Wisp jest bardzo potężną bronią, która może odwrócić przebieg w spektakularny sposób. Najlepszy czas, aby skorzystać z Will O 'Wisp jest wtedy, gdy uważasz że będziesz zmordowany w nocy, ponieważ ujawni to zabójcę innym graczom. Jeśli jednak nie zostałeś zabity i byłeś odwiedzony przez sojusznika, który odwiedził Cię w dobrym celu (np. W celu ochrony lub uzdrowienia), może ujawnić nazwę przeciwnikowi.
  • Może to wydawać się dobrym pomysłem, aby ogłosić, że wykryłeś kogoś jako Specjalny / Śledczy, podczas gdy Uzurpator / Przywódca Kultu wciąż żyje, ale z drógiej strony może okazać się, że ta osoba posiada Klasę Śledczą, co pomoże przeciwnikom.
  • Pamiętaj, aby zapisywać wszystkie dane uzyskane z używania Flirtu w swoim dzienniku, aby później pomóc zawęzić roszczenia, które powodują wrogowie Niebieskiego Smoka.

Fabuła: Nieznana Edytuj

“I shall bend minds against their will if The Unseen crosses my father! You will be your own demise, for I am the King’s intuition.”

Pokój: Princess' Room Edytuj

Image Pending

Announced Edytuj

May, 2016