Portraitcard neutral Inquisitor

Cel: Zobacz śmierć Czarownika.

Opis Klasy Edytuj

 Klasa po zwerbowaniu: Niewrażliwa na Werbunek

Inkwizytor jest Unikalną "Śledczą" klasą która należy do frakcji Neutralnej, jego zadaniem jest przeżycie do czasu aż Czarownik umrze.

Inkwizytor zawsze pojawi się wraz z Czarownikiem. Twoim obowiązkiem jest dożyć śmierci Czarownika, możesz użyć swojej umiejętności Węszenie Magii by pomóc wytropić Czarownika. Jednakże, są klasy które wykazują posiadać magiczne zdolności, więc jeżeli podejrzewasz kogoś o bycie Czarownikiem, możesz użyć swojej zdolności Bezwzględnej Wydajności by porwać się na życie wybranego użytkownika magii, zabijając go.

Warto zaznaczyć: Inne Neutralne klasy niekoniecznie muszą ci pomagać, gdyż ich zadanie jest inne od twojego.

Investigative-Type

Śledcze Umiejętności Edytuj

Ikona

Ability

Typ

Liczba Użyć

Opis

Inquisitor - Holy Blessing
Święte Błogosławieństwo Pasywna Niewrażliwy na śmierć w nocy.
Inquisitor - Nobody Expects The Spanish Inqusition
Nikt Się Nie Spodziewa Hiszpańskiej Inkwizycji! Pasywna Twoje wychodzenie w nocy będzie zatajone przed innymi graczami.
Inquisitor - Find Magic
Węszenie Magii Nocna Sprawdź czy gracz używa magii. Nadworny Czarodziej, Paladyn, Medium, Iluzjonista, Czarnoksiężnik, Czarownik i Członkowie Kultu są użytkownikami magii.
Inquisitor - Ruthless Efficiency
Bezwzględna Wydajność Nocna 3 Zaatakuj gracza. Jeżeli jest użytkownikiem magii, zabijesz go.

Strategia Edytuj

  • Magiczny Pył Czarownika sprawia, że gracz pokazuje się jako użytkownik magii, więc nie ufaj zawsze swojemu Węszeniu Magii

Fabuła: Nieznana Edytuj

Tymczasem nasi zwiadowcy nie znaleźli nic na Inkwizytora.

Pokój Nocny: Nieznany Edytuj

Zwiadowcy jeszcze nie odnaleźli tego pokoju.

Ogłoszony Edytuj

Listopad, 2017