The Illusionist

Cel: Pokonaj Niewidocznych albo Kultystów i wszystkich neutralnych, którzy chcą twojej szkody..

Opis Zwerbowanej Klasy Edytuj

Pierwotnie Klasa: Pośrednik

Iluzjonista jest "Ofensywną" klasą, należy on do [[1]] Niewidocznych, jego zadaniem jest pokonanie frakcji Niebieskiego Smoka i wszystkich neutralnych Zabójców. Niegdyś Pośrednik, teraz pod wpływem Uzurpatora sprzeniewierzył się i dołączył do sprawy Niewidocznych.

Ta klasa potęguje możliwości interakcji społecznych i manipulacji.

Ta klasa doskonale radzi sobie przy tworzeniu spustoszenia, nie dając się złapać.
Social-Type

Towarzyskie Umiejętności Edytuj

Ikona

Umiejętności

Typ

Ilość Użyć

Opis

Telepathy
Telepatia Dzienna 2 Telepatycznie wyślij wiadomość do wszystkich (Nie będą wiedzieli kto ją wysłał.)
Misdirect
Niepoprawny Głos Dzienna 2 Zmuś gracza do posądzenia innego wybranego gracza o Zdradę.
Mental Blur
Zanik Pamięci Nocna 2 Całkowicie wymaż historię czatu gracza.
Mind Warp
Umyślne Wypaczenie Nocna Wyznacz osobę do otrzymania dzisiejszej nocy niewłaściwych informacji wynikających z ich umiejętności.

Strategia Edytuj

  • Możesz użyć Telepatii, aby oszukać Niebieskich Smoków, by uwierzyli, że nadal nie jesteś zwerbowany, i by przekazać im fałszywe informacje.
  • Twoja zdolność Niepoprawny Głos jest użyteczna, aby zdobyć dodatkowy głos za niewidzialnych i spowodować, że Niebieski Smok spekuluje między sobą.
  • Zanik Pamięci jest potężnym narzędziem by "wytrzeć do czysta głowę", to co powiedziałeś w przeszłości, może powodować konflikty z alibi, ale potwierdzi graczowi, że jest on używany, ponieważ w grze jest iluzjonista.
  • Zdolność Umyślne Wypaczenie może być potężną zdolnością lub bezużyteczną, całkowicie zależną od tego, kto jest używany w danym momencie i kiedy.

Fabuła: Nieznana Edytuj

Lore Pending. Nasi zwiadowcy już się tym zajmują...

Nocny Pokój: [Opublikowane] Niewidocznych Pokój Edytuj

Plik:Throne of Lies - Black Rose Room (Night) - Immersive Screenshot Teaser

Ogłoszony Edytuj

Maj, 2016