FANDOM

The Illusionist

Cel: Pokonaj Niewidocznych albo Kultystów i wszystkich neutralnych, którzy chcą twojej szkody..

Opis Zwerbowanej Klasy Edytuj

Pierwotna Klasa: Pośrednik

Iluzjonista jest "Ofensywną" klasą, należy on do Frakcji Niewidocznych. Jego zadaniem jest pokonanie frakcji Niebieskiego Smoka i wszystkich neutralnych Zabójców. Niegdyś Pośrednik, teraz pod wpływem Uzurpatora sprzeniewierzył się i dołączył do sprawy Niewidocznych.

Ta klasa potęguje możliwości interakcji społecznych i manipulacji oraz doskonale radzi sobie przy tworzeniu spustoszenia, nie dając się złapać.

Social-Type

Towarzyskie Umiejętności Edytuj

Ikona

Umiejętności

Typ

Ilość Użyć

Opis

Telepathy
Telepatia Dzienna 2 Telepatycznie wyślij wiadomość do wszystkich (Nie będą wiedzieli kto ją wysłał.)
Psychic - Private Matter
Sprawa Osobista Dzienna 2 Szepty do ciebie i od ciebie będą ukryte przed publicznością.
Mental Blur
Zanik Pamięci Nocna 2 Całkowicie wymaż historię czatu gracza.
Mind Warp
Umyślne Wypaczenie Nocna Wyznacz osobę do otrzymania dzisiejszej nocy niewłaściwych informacji wynikających z ich umiejętności.

Mechanika Edytuj

  • Nie ma unikatowej mechaniki, której nie wymienione w dziale umiejętności dla Iluzjonisty. Dodaj jedną, jeśli uważasz, że jest coś, czego nie ma na liście!

Strategia Edytuj

  • Możesz użyć Telepatii, aby oszukać Niebieskich Smoków, by uwierzyli, że nadal nie jesteś zwerbowany, i by przekazać im fałszywe informacje.
  • Powinieneś zachować ostrożność, powołując się, że jesteś Pośrednikiem, jeśli jeszcze tego nie ujawniłeś, ponieważ twoja niemożność do Co dwie głowy to nie jedna jest nadzwyczaj oczywista. Lub po prostu powiedz, że łączyłeś się ze swoimi Niewidocznymi członkami, mając na to szansę.
  • Podczas korzystania z Sprawa Osobista zachowaj ostrożność; Uniemożliwi ci to tworzenie widocznych komunikatów szeptanych przez resztę dnia, co może cię wyeliminować, jeśli ktoś wzbudzi podejrzanie.
  • Twoja zdolność Niepoprawny Głos jest użyteczna, aby zdobyć dodatkowy głos za niewidzialnych i spowodować, że Niebieski Smok spekuluje między sobą.
  • Zanik Pamięci jest potężnym narzędziem by "wytrzeć do czysta głowę", to co powiedziałeś w przeszłości, może powodować konflikty z alibi, które stworzyłeś, ale będziesz potrzebował Skrytobójcy, aby ich zabić, aby nie mogli się z tym nie zgodzić.
  • Twoja zdolność Umyślne Wypaczenie może być potężną zdolnością lub bezużyteczną, całkowicie zależną od tego, na kim jest używana i kiedy.
  • Używanie Umyślne Wypaczenie na potwierdzonym Szeryfie jest czasami postrzegane jako dobry ruch (choćby po 3 nocy). Gdy szeryf wprowadzi w błąd innego BS (Błękitnego Smoka), zabijając niewinnego członka BS.
  • Strategia "Jestem twoim Najemnikiem, zostałem uwięziony ubiegłej nocy, będzie ciebie strzegł tej nocy" jest stara, ale może zadziałać... w nielicznych i małych sytuacjach.
  • Jeśli Król zginął, rozważ wyjście by zostać Królem ponieważ może być trudno utrzymać swoją Pośredniczą rolę przez wszystkie noce, jeśli już powołałeś się i potwierdziłeś to wszystkim, kim byłeś.

Fabuła: Nieznana Edytuj

Nasi zwiadowcy już się tym zajmują...

Nocny Pokój: [Wspólny] Pokój Niewidocznych Edytuj

Throne of Lies - Black Rose Room (Night) - Immersive Screenshot Teaser

Ogłoszony Edytuj

Maj, 2016