FANDOM

4 Frakcje Edytuj

Facions
Są cztery przeciwstawne frakcje:
  1. Niebieski Smok (Dobry/Protagonista)
  2. Niewidoczni (Zły/Antagonista)
  3. Kult (Zły/Antagonista)
  4. Neutralna
Random

Losowa Edytuj

The Good King
Technicznie to nie jest frakcja. Tylko jedna klasa rozpoczyna się jako losowa frakcja i tą rolą jest Król. On i tylko on powinien być tym, który zna jego prawdziwą frakcję. Obecnie król jest jedyną klasą w tej kategorii i będzie znajdował się w każdej grze.
BlueDragon

Frakcja Niebieskiego Smoka Edytuj

The Prince
Ta frakcja obejmuje większość gry - Fabuła gry opiera się na znalezieniu i egzekucji zdrajców oskarżonych o Zdradę: Generalnie, ~ 60% graczy będzie Niebieskimi Smokami. Każdy członek Frakcji Niebieski Smok jest anonimowy i nie ma pojęcia, kto jest sojusznikiem i przeciwnikiem. To sprawia, że obwinianie innych jest trudne, dopóki nie dowiesz się kto jest kim.

Klasy Niebieskich Smoków nie mogą rozmawiać w nocy, z pewnymi wyjątkami.

The Psychic
The Priest
Następujące klasy można znaleźć w Niebieskich Smokach - gwiazdka* oznacza klasę znajdującą się w każdej grze:
  1. Kamerdyner
  2. Nadworny czarodziej
  3. Pijany
  4. Łowca
  5. Rycerz
  6. Szlachcic
  7. Obserwator
  8. Paladyn (Tylko kiedy Kult są obecni)
  9. Medyk
  10. Kapłan
  11. Książę*
  12. Księżniczka
  13. Pośrednik
  14. Szeryf (Tylko kiedy Niewidoczni są obecni)
BlackRose

Frakcja Niewidocznych Edytuj

The Mastermind
The Assassin
Antagoniści gry - Niewidocznych jest niewiele, ale są potężni: Niewidocznych frakcja zaczyna się tylko od 2 członków, ale Uzurpator może skonwertować inne klasy, aby dołączyły do niewidocznych - nie tylko dołączyć, ale nawet zmienić swoje zdolności, aby lepiej pasowały do Niewidocznych!

Niewidoczni członkowie frakcji wiedzą też, kim są inni niewidzialni członkowie - tworzy to wyraźną równowagę, aby nadrobić zaległości w graczach.

Kiedy Niewidoczni są obecni, Szeryf będzie tutaj by ich znaleść.

Poniższe klasy można znaleźć w Niewidocznych - gwiazdka* oznacza klasę znalezioną w każdej grze, w której kultu nie ma:

  1. Alkoholik (Skonwertowany)
  2. Arystokrata (Skonwertowany)
  3. Zabójca*
  4. Księżna (Skonwertowany)
  5. Egzekutor (Skonwertowany)
  6. Zielarz (Skonwertowany)
  7. Iluzjonista (Skonwertowany)
  8. Marszałek (Skonwertowany)
  9. Uzurpator*
  10. Nocny stróż (Skonwertowany)
  11. Kłusownik (Skonwertowany)
  12. Mroczny mag (Skonwertowany)
  13. Żołdak (Skonwertowany)
  14. Sługus (Skonwertowany)
  15. Łapacz dusz (Skonwertowany)
Cult

Frakcja Kultu Edytuj

The Cult Leader
Seeker-card-HD
Kult są innymi antagonistami, pojawiają się, gdy Niewidoczni nie. Kiedy się pojawią, Paladyn zawsze może początkowo znaleść ich i upolować. Kult, podobny do Niewidocznych, zaczyna się w małej liczbie i wie, kim są inni członkowie Frakcji Kultu.

Członkowie Kultu, podobnie jak Niewidoczni , mogą rozmawiać z innymi członkami Kultu w nocy.

Przywódca kultu może zrekrutować innych, aby zostali członkami Kultu, by później wysłać ich na śmierć w misji kamikaze dla Krwawego Boga, Mithras'a (jak widać za Przywódca kultu na portrecie).

Poniższe klasy można znaleźć w Kulcie - gwiazdka* oznacza klasę znalezioną w każdej grze, w której Niewidocznych nie ma:

  1. Apostoł
  2. Przywódca kultu*
  3. Wzywający
  4. Rytualista
  5. Poszukiwacz*
Neutral

Frakcja Neutralna Edytuj

Członkowie frakcji Neutralnych technicznie nie należą do frakcji - nie podążają za Niebieskim Smokiem lub Niewidocznymi i są zbyt mądrzy, aby dołączyć do Kultu.

The Possessor
The Fool
Neutralni członkowie frakcji są na ogół samolubni, aby często po prostu przetrwać. Oznacza to, że członkowie Neutralni mogą nieoficjalnie wybrać stronę i przełączać się w dowolnym momencie, ponieważ wygrywają, gdy inna frakcja wygra, z kilkoma wyjątkami, że Neutralni zabójcy muszą zobaczyć zarówno jak Niebieski Smok, jak i Niewidoczni/ Kult przegrywają, aby wygrać.

Klasy Neutralne nie mogą rozmawiać w nocy.

Następujące klasy można znaleźć w frakcji Neutralna - gwiazdka* oznacza klasę znalezioną w każdej grze:

  1. Alchemik
  2. Błazen
  3. Najemnik
  4. Opętaniec
  5. Żniwiarz
  6. Gardząca