Fandom

Tol Wiki

Fabuła

34strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Historia: Główna linia fabularna Edytuj

Castle Adiart (1).jpg

Zamek Adiart Edytuj

"Część zewnętrzna zamku Adiart, w której rezyduje Król frakcji Niebieskiego Smoka wygląda dosyć posępnie. Ci którzy są mile widziany w zamku, mogą paradować wśród jego pozłacanych, szlacheckich korytarzy, podczas gdy ci którzy zostali wygnani, doświadczają samotnego pustkowia, spoglądają na nich jedynie wykrzywione dzioby odległych kruków. Cieniste postacie widziane były, jak panoszą się po Królewskim cmentarzu, płacząc przez to, że tak po prostu zostały zapomniane i w tym świecie, jak i w następnym."

Edytuj

King-good-card.png
"Król zmaga się z władzą - ucząc się, że jego poddani nie koniecznie są tym, kim twierdzą, że są, oraz, że mu oddanym "braknie oddania". Kiedy król upadnie, kto powstanie? Nie martwi się o siebie, lecz o swoje królestwo; gdyby przestał być tym który utrzymuje balans. Jego Królewska krew bije się, czy podjąć działanie, czy cicho czekać na odpowiedni moment by pomścić swoją rodzinę."

Skorumpowany Król Edytuj

"Królewska Krew płynie w tym człowieku który stara się o tron, Czarną Różą on jest jednak. Jego serce zimne jest jak cele w lochach głęboko pod ziemiami Królestwa. Oczy jego patrzą fałszywym wzrokiem, jakoby pożerając biedne dusze tych na których spogląda - gdyż nie jest on Królem z ludu, lecz zwiastunem śmierci i niewolnictwa zarówno dla tych mu lojalnych, oraz dla tych mu przeciwnych.
Fool-card-HD.png

Gdzie jest mój kolor...? Historia Szaleńca Edytuj

"Słodki aromat zachodzącego słońca omiótł całe Królestwo, a tron stoi pusty, odbijając dźwięki chwały z każdym krokiem w tym ciepłym tronie; jednak podłoga jest taka zimna. Często zastanawiam się - dlaczego on jest moim Królem? Nie głosowałem na niego. Co sprawia, że jest on częścią rodziny Królewskiej? Jego szaty? Gdzie jest mój kolor? Patrzę na odbicie w wypolerowanych płytach zamku widząc tylko jeden obraz; szlachetność. Gahaha... Teraz to widze. Brakującą część układanki, leżącą w cieniu, drażniącą mnie cały ten czas:

To ja byłem Królem przez cały ten czas! To nie jest historia szaleńca... wszyscy zobaczą! WSZYSCY!! Hehehehhh..."

Zebranie Edytuj

"Kto powinien zostać waszym Królem? Wszyscy członkowie rodziny Królewskiej zebrali się przed tronem by zadecydować. Srebrna powłoka na sercu Króla jest cienka; Wszyscy razem, bylibyśmy w stanie go przekonać. Czy chcesz by twój król był dobry, czy też zły?

Kłamstwa, są tym co usłyszeliśmy, tym co powiedzieliśmy Byliśmy naiwni względem tych, w które uwierzyliśmy".

Konspiracja Edytuj

The Conspiracy-0.jpg

"Skorumpowany Król organizuje spotkanie w najgłębszych czeluściach zamku, zwołując członków Czarnych Róż. Na tym konkretnym spotkaniu, życia zostaną naznaczone i niedługo, zapomniane. Strategie polegające na zdradzie są normalną taktyką w tych podziemiach - powszechną wiedzą tutaj jest, by chronić swoje plecy, jednakże, jak to mówią, przyjaciół trzymaj blisko..."

Historia Nadwornego Czarodzieja oraz Mrocznego Maga Edytuj

Throne of Lies- Gra oszustw i kłamstw (Oficjalny Trailer)02:24

Throne of Lies- Gra oszustw i kłamstw (Oficjalny Trailer)

Dziennik nadwornego maga:

DZIEŃ I

Głęboko w zamku Adiart, zamieszkałego przez ród Niebieskiego smoka, znajduje się Król, Jego zaufani Szlachcice, oraz kilku bohaterów którzy mogą nie być tak ufni, gdy rody zostaną podzielone. Plotki o zdradzie, odbijają się echem o zamkowe ściany, pomiędzy nami rozpoczęła się wojna! Musimy jak najszybciej odróżnić przyjaciela od wroga.

W nocy odnajduję spokój w mojej kwaterze, lecz boję się iż noc ta może być mą ostatnią... Użyłem resztki swej magi, by rzucić zaklęcie ochronne, mam nadzieję, że wytrzyma do rana.

DZIEŃ II

O świcie, nadal oddychałem..! Lecz odkryłem, że mi najbliżsi poczęli upadać bez najmniejszego znaku, uciekającego życia. Podejrzewam, żę Król nie jest tym za kogo się podaje. Ci którzy się odezwą, ryzykują ścięcie mieczem kata, za zdradę Królestwa. Widziałem już zbyt wielu fałszywie skazanych, przez sztuczki i oszustwa. Wydaje mi się że nadal mam sojuszników, zacisnąłem pięści... poczułem świeże powietrze w płucach... I przed wszystkimi oskarżyłem Króla o bycie zdrajcą! 

Strony się odwróciły, gdy oskarżenia sprawiły, że wszyscy wokół zaczęli wycofywać się w cień. Kiedy wystąpiłem przed wszystkich, zauważyłem niepewne twarze, oraz palce wskazujące na mnie. "Jestem nadwornym magiem-- Przysięgam!" Powiedziałem, gdy mój puls przyspieszył. Nie, to nie tak... Inni mówią że jestem członkiem czarnych róż, ich wrogiem. Komu powinni zaufać?

Słońce zachodzi, piszę w moim dzienniku moje ostatnie słowa, które pozostawię dla innych – Nasz król nie jest sojusznikiem – tylko zdrajcą! Członkiem Czarnych róż... Bracia, obawiam się, że możecie być następni--

(Strona dziennika została znaleziona nieskończona, zapisane na niej były jedynie słowa "Przywodca ku...")

DZIEŃ III

(Mroczny Mag) "Drodzy sojusznicy Niebieskiego Smoka, musicie mi zaufać. Jestem po waszej stronie, razem znajdziemy zdrajce który to zrobił...!" *Podejrzany śmiech przez zęby* *Maniakalny śmiech*

...Gdyby tylko wiedzieli..."

Historia Klasy: Przesłuchanie Kamerdynera Edytuj

It's very interesting living the life of a Butler in the King's court. The faithful Butler takes care of all the minor issues that the King is far above in his daily routine. Ever-faithful to his liege, the Butler's loyalty is a cornerstone of our great worth ethic here in Adiart. Even one with low class blood can provide a direct service to his majesty and his children. We asked the Kings current Butler what it means to work at the castle:

"It's a privilege of the highest caliber to serve my Liege in such a troubling time. It is my duty to ensure his attention be on the matters that truly besiege our fair kingdom. I entertain his guests and provide the attentiveness worthy of his majesty's grace. Of course, this includes keeping a steady supply of wine, ensuring meals are properly arranged, keeping sir and madams clothes immaculate at all times; also sending and receiving messages while ensuring, at all times, that the reputation of the kingdom is up-kept to his majesty's exemplary standards. Any Butler worth his salt will ensure that the good King's wishes are upheld, even at the expense of his own life. Of course, this doesn't mean my life is entirely devoted to his majesty's pleasure. I often find that resting improves my efficiency and, with his majesty's leave, I get half a day off every Sunday to partake in my own pleasures amongst the townsfolk. I do find beauty in the world outside the castle - even if there's not much to see beyond these gates… I am privileged to have such an understanding liege.”

-- Magnasword2, Loremaster

Fabuła: Żniwiarz z Corax Edytuj

Mimo że Żniwiarze od dawna uważani są za mit, na kartach Adiartskiej historii można znaleźć dowody ich wpływów. Istnieją trzy opowieści o wątpliwej zgodności z prawdą.

Pierwsza z nich: Miejska legenda powtarzana w kółko: sekcja kultu prawdopodobnie poświęcona, nazwanej przez siebie Pokucie Żniwiarza. Która polega na porwaniu służki bądź dziecka i wtrąceniu jej bądź jego do krypty lub mauzoleum bez żadnego wyjaśnienia. Jedno dziecko opisało swoje doświadczenie, oraz Paladyna który przyszedł mu na ratunek, wspominając obecność czegoś co sprawiało, że czuł ogromny ucisk w klatce piersiowej oraz majaczenie lunatyków. Oczywiście, opowieści dzieci nie mogą być brane za pewnik, oraz żaden żywy paladyn nie przyznał się do pomagania dziecku w potrzebie w tamtym okresie. Dziecko to jednak, z czasem zostało Zabójcą dla frakcji Czarnych Róż. Nikt nie jest w stanie powiedzieć dlaczego jego ścieżka doprowadziła go do zła. Tak oto Pokuta Żniwiarza ciągnie się po dziś dzień, co cztery lata - lecz można się tylko domyślać, gdy Żniwiarz nie otrzyma swojej ofiary, powstanie by odebrać ją własnymi rękoma. Jak to z legendami bywa, nie możemy uznawać jej za fakt, lecz wieść głosi, że wiele legend opartych jest właśnie na faktach. Więc, możliwe, że i ta legenda ma prawdziwe źródło.

Druga: Raport rycerza Królestwa. Człowiek ten skazany został na śmierć za zabicie syna Szlachica, oskarżył strażnika który go więził o bycie bardzo podobnym do opisu tych kreatur... Błagał on swoją żonę i syna o to by byli bezpieczni, podczas gdy zabierał go miejski Szeryf. Krzyczał, prosząc strażników by zabili go tu i teraz. Dwa dni później, gdy miał zostać stracony. Kat wyniósł jego ciało na własnych barkach. Świadkowie twierdzą, że nie był on w stanie ruszać się ani mówić. Jego ciało oraz twarz były sztywne, mimo to został powieszony. Do dzisiaj nie wiadomo co wydarzyło się tamtego dnia, lecz wszyscy obecni przedstawiciele prawa zapewniają, że był on w pełni zdrowy w momencie swojej śmierci. Wcześniej wspomniany Rycerz również potwierdzał pełną sprawność oskarżonego oraz to, że Szeryf nie był pod wpływem czarnej magii. Jedyny znany nam dowód, potwierdzający nieczystą zagrywkę, był znak Coraxu który pojawił się na ręce oskarżonego w momencie powieszenia. Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to, że mimo tego iż kult ma jakiegoś rodzaju pakt z bogiem Mithras'em oraz bogiem Corax'em, nie wydaje się by byli oni powiązani ze Żniwiarzami. Nawet można znaleźć podania o Żniwiarzach zabijających członków kultu. Lecz, jakim cudem mielibyśmy być w stanie pojąć umysł bóstwa stworzonego z nieskalanej ciemności?

Po trzecie: Ta historia pochodzi z dziennika Czarnych Róż. W pewnej miejscowej Tawernie, bard co wieczór śpiewał piosenki. przez siedem lat w stanie był zabawiać gości i żyć z tego dogodnie. Dopóty jednej nocy, nie został zatrzymany na zewnątrz przed jednym ze swoich występów. Wszedł do tawerny i począł śpiewać, lecz jego słowa... przybrały formę monologu pełnego rozpaczy. A brzmiały one "...i w ciemności, którą złodzieje widzą, ich wierne oczy odpocząć winny. Gdyż mymi słowami, oraz ostatnim mym tchem, na próbę ich wystawimy. Z ubolewaniem wielkim, oraz przeznaczeniem wiernym, pożegnania nastał czas: jako teraz śpiewam, pieśń Corax, i dźwiękiem dzwon otacza nas". I w tym momencie, tawerna została otoczona czarnym płótnem Żniwiarza wielkiego jak zajazd, i budynek zniknął z tego świata. Na ziemi tej, skalanej słowami piosenki, leżało trzydzieści siedem nieruchomych ciał. Przerażona dziewka jedynie żywa w rogu leżała, skulona w kłębek trzęsła się niemiłosiernie. Ponoć nieślubna księżniczka królestwa, tak powiadano. Naturalnie, Czarne Róże oznajmiły iż wiedza ta jedynie dla króla zarezerwowaną była, nim wykradli kopie z nadwornej biblioteki. Mogłoby się wydawać, że nawet oni boją się Żniwiarza. Można by rzec, że nie jest on niczyim sojusznikiem - chociaż, Bogowie mroczni, są od tego wyjątkiem.

-- Magnasword2, Naczelnik Fabuły

Historia Bogów: Boskie szepty Edytuj

  • (???) ...Dlaczego Bóg który pozbył się ciemności i rozpaczy miałby nie odszepnąć? Możliwe, że jeżeli krzyk będzie wystarczająco głośny, jednego dnia zostanie usłyszany...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki