Portraitcard unseen sage

s Klasy:Pokonaj Niebieskiego Smoka i wszelkie neutralne klasy, które starają się wyrządzić ci krzywdę.

Opis Zwerbowanej Klasy Edytuj

Oryginalna Klasa: Nadworny Czarodziej

Czarnoksiężnik jest klasą typu "Wsparcie", która należy do frakcji Niewidocznych, jego zadaniem jest pokonanie frakcji Niebieskiego Smoka i wszystkich neutralnych Zabójców(z wyjątkiem Czarownika). Niegdyś Nadworny Czarodziej, teraz pod wpływem Uzurpatora sprzeniewierzył się i dołączył do sprawy Niewidocznych.

Ta klasa jest uważana za Wsparcie, chroniąc swoich sojuszników przed szkodą.

Przekonaj dwór, że inni są winni, a następnie wykorzystaj swoją zdolność Tornado do zamiany celów ze złym sprzymierzeńcem, aby wyglądał na winnego. Jednakże, jeśli uważasz, że istnieje typ zabójcy Niebieskiego Smoka, prawdopodobnie nie chcesz tego zrobić!

Aby myśleć w odwrotnym kierunku, użyj umiejętności Tornado, aby zamienić Niewidocznego sojusznika na sprawdzonego dobrego, aby zapobiec wszelkim złym rzeczom - to może zapobiec twojej śmierci, spowodować przypadkową śmierć Niebieskiego Smoka, a nawet udowodnić, że jesteś niewinny, gdyby Ciebie zbadali i wyglądasz na dobrego kolesia!

Istnieje wiele sposobów wykorzystania zdolności Tornado, ograniczone jedynie do Twojej kreatywności.
Support-Type

Umiejętności Wsparcia Edytuj

Ikona

Umiejętności

Typ

Ilość Użyć

Opis

Court Wizard - Tornado
Tornado Nocna Zamień pozycje dwóch graczy, powodując, że wszyscy gracze kierujący się do jednego z nich celują w drugiego.
Wall of Fire
Ściana Ognia Nocna 2 Przywołaj ścianę ognia przy drzwiach gracza, uniemożliwiając każdemu, oprócz Skrytobójcy, odwiedzenie go.

Strategia Edytuj

  • Podczas gdy zachowujesz swoje umiejętności od czasu, gdy byłeś Nadwornym Czarodziejem i możesz ich użyć na korzyść Niewidzialnych, gdy Skrytobójca umrze, zostaniesz nowym Skrytobójcą, i będzie Ci bardzo trudno przekonać dwór, że jesteś nadal Nadwornym Czarodziejem.

Fabuła: Nieznana Edytuj

“Starożytna wiedza, ogień i lóg, zwalczą wrogów typu każdego, albowiem ja jestem różdżką mego króla.”

Nocny Pokój: [Wspólny] Pokój Niewidocznych Edytuj

Throne of Lies - Black Rose Room (Night) - Immersive Screenshot Teaser

Throne of Lies - Black Rose Room (Night) - Immersive Screenshot Teaser

Ogłoszony Edytuj

Maj, 2016