FANDOM

Mark Of Corax

Corax, Bóg ciemności Edytuj

Corax

Corax, The God of Darkness

Corax to tylko mit.

... czyż nie?

Fabuła: Edytuj

Unseen
Wiemy tylko, że Przywódca Kultu ma jakiś związek z Coraxem. Niektórzy mówią, że Przywódca Kultu może wydobyć ciemność w innych, podobnie jak sam Corax. Jak można wydobyć zło w kimś tak dobrym - czy w każdym jest prawdziwa iskra korupcji? Jaki rodzaj transakcji musiałbyś dokonać z samym Bogiem Ciemności, aby osiągnąć taki sukces? Być może jest to odpowiedź, której nawet nie chcemy znać.
MarkOfCorax
To otwiera pytanie, kim właściwie jest frakcja Kultu? Być może nie tylko pragną tronu, ale może szukają głębszego celu z nieuczciwą frakcją? Co, jeśli zaangażowanie Króla jest tylko małym gwintem w większej tkaninie? Interesujące jest jednak to, że Przywódca Kultu wydaje się wyraźnie mieć Znak Coraxa czołgający się po jego prawym ramieniu, kończący się na jego dłoni. Co to znaczy? Czy frakcja Kultu nie jest o Bogu Krwi, Mithrze? Jaki jest związek między tym wszystkim?
ApostleCorax
Podczas badania różnych rodzajów członków Kultu odkryliśmy, że to, co nazywamy Apostołem, zostało zaobserwowane, trzymającym tom o tym samym oznaczeniu.

Pomimo plotek, Corax nadal jest tylko mitem - opowieścią bardów do śpiewania w tawernie pełnej miodu pitnego. Nikt wcześniej tego nie widział - nawet rysunek. Być może jest to sama ciemność, z tego, co wiemy; a może Corax.

Aktualizacja Skauta Edytuj

Wygląda na to, że nasi zwiadowcy powrócili z informacjami ostrzegawczymi. Frakcja Kultu jest głębsza z Coraxem niż początkowo przewidywaliśmy - podczas gdy początkowo myśleliśmy, że Niewidzialni byli zaangażowani w Corax, jest jasne, że frakcja Kultu jest ponownie zaangażowana w radzenie sobie z legendarnymi bóstwami. Mithras jest tylko płatkiem, teraz, gdy uczymy się więcej o Coraxie.

Jeśli są one rzeczywiście prawdziwe, czy są inni bogowie? Boginie ...? Czy ktoś się nad nami opiekuje? Jeśli tak, gdzie teraz są? Z pewnością na tym świecie musi być równowaga ...