FANDOM

TraitorNoble-card-HD

Cel: Pokonaj Frakcje Niebieskiego Smoka i wszystkich neutralnych, którzy chcą twojej szkody.

Opis Klasy Edytuj

 Oryginalna Klasa: Szlachcic

Arystokrata jest klasą typu "Towarzyska" klasą, należy on do frakcji Niewidocznych, jego zadaniem jest pokonanie frakcji Niebieskiego Smoka i wszystkich neutralnych Zabójców. Niegdyś Szlachcic, teraz pod wpływem Uzurpatora sprzeniewierzył się i dołączył do sprawy Niewidocznych.

Jako członek Rodziny Królewskiej, możesz wystąpić naprzód i zostać nowym królem w przypadku śmierci poprzedniego.
Social-Type

Umiejętności Towarzyskie Edytuj

Ikona

Umiejętność

Typ

Ilość Użyć

Opis

Icon-royal-blood
Błękitna Krew Pasywna Specjalna Podczas elekcji nowego Króla, głosy oddane na Ciebie będą liczyć się podwójnie. Zatrzymasz tą umiejętność w przypadku, gdy twoja klasa się zmieni.
Icon-private-matter
Presja Polityczna Dzienna 2 Spowoduj, że twój cel zagłosuje na innego wybranego przez Ciebie gracza i do końca dnia nie będzie mógł zmienić głosu.
Noble Twins
Szlachecki Bliźniak Dzienna 2 Twój głos za egzekucją lub uniewinnieniem będzie liczył się podwójnie.
Angry Bird
Intryga Nocna Oczerń swój cel oraz dowiedz się, jakie wyniki umiejętności otrzymali gracze, którzy odwiedzili twój cel. Nie otrzymasz informacji o atakach i werbunku.
Maidspy
Pokojówka-Szpieg Nocna 2 Następnego dnia będziesz w stanie przeczytać każdy szept.

Strategia Edytuj

Fabuła: W oczekiwaniu Edytuj

Fabuła w oczekiwaniu. Nasi zwiadowcy szukają informacji na ten temat.

Pokój Nocny: [Dzielony] Pokój Niewidocznych Edytuj

Throne of Lies - Black Rose Room (Night) - Immersive Screenshot Teaser

Ogłoszony Edytuj

Maj, 2016