FANDOM

TraitorNoble-card-HD

Cel: Pokonaj Frakcje Niebieskiego Smoka i wszystkich neutralnych którzy chcą twojej szkody.

Opis Zwerbowanej Klasy Edytuj

 Oryginalna Klasa: Szlachcic

Arystokrata jest "Towarzyską" klasą, należy on do frakcji Niewidocznych, jego zadaniem jest pokonanie frakcji Niebieskiego Smoka i wszystkich neutralnych Zabójców. Niegdyś Szlachcic, teraz pod wpływem Uzurpatora sprzeniewierzył się i dołączył do sprawy Niewidocznych.

Jako członek Rodziny Królewskiej, możesz wystąpić naprzód i zostać nowym królem w przypadku śmierci poprzedniego.
Social-Type

Towarzyskie Umiejętności Edytuj

Ikona

Umiejętność

Typ

Ilość Użyć

Opis

Icon-royal-blood
Błękitna Krew Pasywna Specjalna [Wykorzystywane w przypadku śmierci króla] Jako członek Rodziny królewskiej, Możesz zgłosić swoją kandydaturę jako następca zmarłego Króla.
Maidspy
Pokojówka Szpieg Dzienna Wyślij pokojówkę by szpiegowała kogoś podczas dnia. Będziesz mógł słyszeć szepty wybranej osoby i to, co jest kierowane do niej.
Crier
Obwoływacz Nocna Wyślij Obwoływacza by obwieścił wiadomość dla dworu na początku dnia.
Ordersilence
Rozkaz Nocna Uniemożliw graczowi, który głosował za egzekucją w ostatniej rozprawie oskarżania i głosowania kolejnego dnia.

Strategia Edytuj

  • Twoja zdolność Obwoływacza jest bardzo przydatna w tworzeniu pozorów że wciąż się nie sprzeniewierzyłeś.
  • Twoja Pokojówka Szpieg może pomóc w dowiedzeniu się co potężni członkowie Niebieskiego Smoka wiedzą.
  • Twoja umiejętność Rozkazu jest przydatna do stłumiania głosów członków Niebieskiego Smoka. Powinieneś spróbować użyć tego na kimś kogo Zabójca nie planuje uśmiercić, w tym przypadku twoja umiejętność nie pójdzie na marne.
  • Albowiem większość twoich zdolności są takie same jak u Szlachcica, powinieneś przekonywać przeciwników że wciąż jesteś niezmienionym odpowiednikiem i prowadzić cały czas swój dziennik.

Fabuła: W oczekiwaniu Edytuj

Fabuła w oczekiwaniu. Nasi zwiadowcy szukają informacji na ten temat.

Pokój Nocny: [Dzielony] Pokój Niewidocznych Edytuj

Plik:Throne of Lies - Black Rose Room (Night) - Immersive Screenshot Teaser

Ogłoszony Edytuj

Maj, 2016