The Alcoholic

Cel: Pokonaj Niewidocznych albo Kultystów i wszystkich neutralnych, którzy chcą twojej szkody.

Opis Zwerbowanej Klasy Edytuj

Pierwotnie Klasa: Pijak

Alkoholik jest "Ofensywną" klasą, należy on do frakcji Niewidocznych, jego zadaniem jest pokonanie frakcji Niebieskiego Smoka i wszystkich neutralnych Zabójców. Niegdyś Pijak, teraz pod wpływem Uzurpatora sprzeniewierzył się i dołączył do sprawy Niewidocznych.

Jako członek Rodziny Królewskiej, możesz wystąpić naprzód i zostać nowym królem w przypadku śmierci poprzedniego.
Offensive-Type

Ofensywne Umiejętności Edytuj

Ikona

Umiejętności

Typ

Ilość Użyć

Opis

Royal Blood
Błękitna Krew Pasywna Specjalna [Wykorzystywane w przypadku śmierci króla] Jako członek Rodziny królewskiej, Możesz zgłosić swoją kandydaturę jako następca zmarłego Króla.
Debauchery
Rozpusta Nocna Postaraj się, aby gracze trafili do Ciebie. Nie działa z konwersją (Zwerbowanie, Pranie mózgu).
Hangover
Kac Nocna 2 Uczyń gracza niezdolnym mówić lub słyszeć, co inni mówią następnego dnia.

Strategia Edytuj

  • Nie używaj swojej umiejętności Kac natychmiast, ponieważ potwierdzi to, że zostałeś zwerbowany. Jest to szczególnie złe, jeśli jesteś już podejrzany.
  • Uważaj, jak używasz Rozpusty, ponieważ może to spowodować zabicie, jeśli zostanie użyte na niewłaściwym celu.
  • Jeśli są tu jakieś potwierdzone role śledcze, należy użyć Kac, aby informacje były niewiarygodne.

Fabuła: Nieznana Edytuj

Nasi zwiadowcy już się tym zajmują...

Nocny Pokój: [Opublikowane] Niewidocznych Pokój Edytuj

Plik:Throne of Lies - Black Rose Room (Night) - Immersive Screenshot Teaser

Ogłoszony Edytuj

Sierpień, 2017