Portraitcard unseen alcoholic

Cel:Pokonaj Niewidocznych albo Kultystów i wszystkich neutralnych, którzy chcą twojej szkody.

Opis Zwerbowanej Klasy Edytuj

Oryginalna Klasa: Pijak

Alkoholik jest "Ofensywną" klasą, należy on do frakcji Niewidocznych, jego zadaniem jest pokonanie frakcji Niebieskiego Smoka i wszystkich neutralnych Zabójców(z wyjątkiem Czarownika). Niegdyś Pijak, teraz pod wpływem Uzurpatora sprzeniewierzył się i dołączył do sprawy Niewidocznych.

Jako członek Rodziny Królewskiej, możesz wystąpić naprzód i zostać nowym królem w przypadku śmierci poprzedniego.

Offensive-Type

Ofensywne Umiejętności Edytuj

Ikona

Umiejętności

Typ

Ilość Użyć

Opis

Royal Blood
Błękitna Krew Pasywna Specjalna [Wykorzystywane w przypadku śmierci króla] Jako członek Rodziny królewskiej, Możesz zgłosić swoją kandydaturę jako następca zmarłego Króla.
SoonTM Jestem Wywarem Pasywna Odporny na okupację.
Debauchery
Rozpusta Nocna Postaraj się, aby gracze trafili do Ciebie. Nie działa z konwersją (Zwerbowanie, Pranie mózgu).
Hangover
Kac Nocna 2 Uczyń gracza niezdolnym mówić lub słyszeć, co inni mówią następnego dnia.

Strategia Edytuj

  • Nie używaj swojej umiejętności Kac natychmiast, ponieważ potwierdzi to, że zostałeś zwerbowany. Jest to szczególnie złe, jeśli jesteś już podejrzany.
  • Uważaj, jak używasz Rozpusty, ponieważ może to spowodować zabicie, jeśli zostanie użyte na niewłaściwym celu.
  • Jeśli są tu jakieś potwierdzone role śledcze, należy użyć Kac, aby informacje były niewiarygodne.

Fabuła: Nieznana Edytuj

Nocny Pokój: [Wspólny] Pokój Niewidocznych Edytuj

Throne of Lies - Black Rose Room (Night) - Immersive Screenshot Teaser00:31

Throne of Lies - Black Rose Room (Night) - Immersive Screenshot Teaser

Nasi zwiadowcy już się tym zajmują...

Ogłoszony Edytuj

Sierpień, 2017