Alchemist-card-HD.png

Opis Klasy Edytuj

 Po zwerbowaniu: Odporny na Werbunek

Alchemik to klasa typu "Wsparcie" należąca do Frakcji Neutralnej. Jej zadaniem jest przetrwać do końca rozgrywki. Ta klasa specjalizuje się w miksturach: Leczących i Trucizn.

Alchemik jest jedną z dwóch klas które mogą kogoś otruć (drugą taką klasą jest Zabójca ze swoim Nightshade). Pamiętaj tylko, że niektóre klasy są odporne na trucizny - Medyk.

Notka: Inni członkowie Neutralnej frakcji nie muszą ci pomagać w osiągnięciu twojego celu

Umiejętności Edytuj

Umiejętności

Rodzaj

Liczba użyc

Opis

Oślepiające wino Dzienna Wrzucasz środki odurzające do wina wybranego gracza, które sprawiają, że ma on zamazany ekran przez 15 sekund.
Szmaragdowa Mikstura Nocna 2 Zatruwasz wybrany cel śmiertelną dawką trucizny która zabija cel od razu.
Szkarłatna Mikstura Nocna Ulecz wybrany cel, ratując ich od śmierci (Nie działa na Nightshade)

StrategiaEdytuj

  • Podczas dnia użyj Oślepiające wino żeby wprowadzić zamieszanie w momencie kiedy ktoś chce wyjawić ważna informacje. Ta umiejętność sama w sobie jest słaba ale użyta w dobrym momencie może dać Ci sporą przewagę.
  • Twoim zadaniem jest przetrwać. Pamiętając o tym że Szmaragdowa Mikstura ma ograniczone użycia użyj je w momencie kiedy definitywnie jedna z frakcji będzie przegrywać (jeśli Czarna Róża wygrywa pomóż im zabijając kogoś z Niebieskiego Smoka i Wice wersa)
  • Szkarłatna Mikstura jest bardzo ważną umiejętnością przy sprzymierzaniu się z jakąś frakcją - dzięki niej możesz zdobyć zaufanie i bardzo zmienić przebieg rozgrywki.

Więcej z Fandomu