FANDOM

Sellsword-card-HD

Opis Klasy Edytuj

Poprzednia klasa: Najemnik

Żołdak jest klasą typu "Wsparcie", były neutralny Najemnik, po skonwertowaniu przez Uzurpatora. Teraz członek frakcji Czarnej Róży.

Teraz jest już na zawsze związany kontraktem z Czarną Różą i przegra, jeśli oni przegrają.

Grając żołdakiem ochraniaj innych członków swojej frakcji swoją umiejętnością Zakaz przejścia, lub użyj Zemsty by zabić jedną z osob, które głosowały przeciw wam.

Umiejętności Edytuj

Umiejętność

Rodzaj

Liczba użyć

Opis

Zakaz przejścia Nocna 3 Ochraniasz swoj cel i zapobiegasz jakimkolwiek wizytom innych graczy u niego.
Zemsta Nocna 1 Zabijasz jedną osobę, która oskarżyła członka twojej frakcji o zdradę.

Strategy Edytuj

  • Jest prawie nie możliwe, by rozróżnić Najemnika i Żołdaka. Jednakże jako że Najemnik jest neutralny, członkowie Niebieskiego Smoka mogą nie zawachać się przed twoją egzekucją. Czasem dobrym pomysłem jest powiedzieć że musisz chronić potwierdzonego członka frakcji Niebieskiego Smoka.
  • Czasem dobrym pomysłem jest stwierdzenie że twój "kontrakt" zginął i podpisałeś nowy z innym graczem (Członkiem Czarnej Róży). Inne osoby zazwyczaj zostawią Cię w spokoju, jako że jesteś "neutralny".
  • Pamiętaj, nie musisz ochraniać tylko członków Czarnej Róży. Czasem, jeśli ktoś jest podejrzany, możesz stanąć na straży u niego i w ten sposób tylko zwiększyć podejrzenia wobec niego.

Fabuła: Nieznana Edytuj

Nasi szpiedzy pracują by zdobyć więcej informacji na temat tej klasy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki