The Soulcatcher

Cel: Pokonaj Frakcje Niebieskiego Smoka i wszystkich neutralnych którzy chcą twojej szkody.

Opis Zwerbowanej Klasy Edytuj

 Oryginalna Klasa: Kapłan

Łapacz Dusz jest to Unikalna rola typu "Śledcza" która, należy do frakcji Niewidocznych, jego zadaniem jest pokonanie frakcji Niebieskiego Smoka i wszystkich neutralnych Zabójców. Niegdyś Kapłan, teraz pod wpływem Uzurpatora sprzeniewierzył się i dołączył do sprawy Niewidocznych.

Ta klasa ma zdolność przetrwania śmierci. Dopóki żyje, może zbierać informacje o typach klas innych graczy. Po zebraniu niektórych dusz i skoordynowaniu z Skrytobójcą w nocy ta klasa może być naprawdę potężna w walce przeciw Niebieskim Smokom
Investigative-Type

Śledcze umiejętności Edytuj

Ikona

Umiejętności

Typ

Ilość Użyć

Opis

Consume Soul
Spożyj

duszę

Pasywna Specjalna Jeśli umrzesz w nocy z co najmniej jedną duszą, zjadasz ją i wracasz do życia. (Nie działa, jeśli jest wykonywana egzekucja przez księcia)
Bind Soul
Połączenie dusz Dzienna 1 Sprawia, że gracz jest odporny na śmierć podczas najbliższej nocy.
Collect Soul
Zbierz duszę Nocna Złap duszę umierającego gracza.
Unleash Souls
Uwolnij duszę Nocna Uwolnij wszystkie dusze, które obecnie masz w posiadaniu, każda trafia do losowego gracza i ujawnia Ci ich klasę.

Strategia Edytuj

  • Łatwo jest podszywać się jako Łapacz Dusz pod kapłana tak długo, gdy nie ma potrzeby ożywić kogoś - umiejętności tylko używanej przez Kapłana. Z tego powodu dobrze jest powstrzymać się od twierdzenia, że jest się Kapłanem do momentu wskrzeszenia. Musisz jednak napisać to, co martwi ludzie powiedzieli.
  • Nie zapomnij koordynować zdolności Zbierz duszę z zabójstwem Skrytobójcy.
  • Podczas końca gry, możesz rozważyć użycie zdolności Połączenia dusz na Skrytobójcę, aby upewnić się, że obaj przeżyjecie.
  • Powinieneś używać zdolności Uwolnij duszę zanim Twoja ilość dusz będzie większa niż pozostali gracze, którzy nie są niewidoczni.

Fabuła: Nieznana Edytuj

“Niech nikt nie przyjdzie do mnie, nie pozwolę, bo ja będę prowadził ich ścieżkę, bo ja jestem duszą króla.”

Ogłoszony Edytuj

Maj, 2016